راهنماي پذيرش بيماران بستری

  • اولويت بستری بيماران بر اساس وضعيت بيمار، سن بيماران (اطفال، افراد سالخورده ،‌مادران باردار و بيماران در انتظار تخت در اورژانس در اولويت می باشند) و نوع عمل مي باشد. ضمناً توصيه می شود در صورت بستری روز قبل از جراحی، جهت تسريع در روند پذيرش، قبل از مراجعه تماس حاصل فرماييد .
  • قبل از دريافت بيمه تكميلی لطفاً از اصل نامه پزشك كپی گرفته و حتما با نامه پزشك به بيمارستان مراجعه نماييد.
  • پس از اتمام مراحل پذيرش بيمار ، يك نفر از پرسنل استقبال كننده ، بيمار را تا اتاق مورد نظر همراهي خواهد كرد. تمامي اطلاعات لازم در مورد استفاده از آسانسورها ، پله هاي اضطراري منتهي به بخش ، معرفي اوليه بخش، مقررات مربوط به ملاقات، نحوه تماس با بيمار ، ساعات سرو غذا و ….  توسط همكاران ما به بيمار داده مي شود .
  • بيمار به سرپرستار يا مسئول شيفت بخش مربوطه معرفي و تحويل داده مي شود . چنانچه مشكلي در راه رفتن بيمار وجود داشته باشد ، صندلي چرخدار در اختيار بيمار قرار مي گيرد .
  • در هر بخش سرپرستار ، مسئول بخش مي باشد . بيمار مي تواند مشكلات خود را علاوه بر پرستار مسئول خود ، با سرپرستار بخش مطرح نمايد . ( در صورت عدم مرتفع شدن مشكل ، سيستم رسيدگي به شكايات در تمام ساعات در خدمت شما مي باشد )

 
مدارك لازم جهت بستري بيمار

  • اصل و كپی كارت ملی ، شناسنامه و يا پاسپورت
  • دستور بستري از طرف پزشك معالج به واحد پذيرش
  • در موارد اورژانس در صورت عدم ارائه كارت شناسايي معتبر به هنگام پذيرش مربوط به بيمار ،تحويل آن حداكثر تا 12ساعت پس از بستري

 

اطلاعات ضروري پذيرش بيمار

  • ضروري مي باشد اطلاعات مندرج در برگه پذيرش و دستبند شناسايي بيمار توسط بيمار يا همراه وي به منظور تاييد صحت اطلاعات مندرج كنترل شود.
  • پذيرش بيمار به صورت شبانه روزي در قسمت پذيرش بستري (لابي /طبقه همكف) صورت مي گيرد.
  • حضور همراه بر بالين بيمار در صورت تاييد پزشك معالج ، بخش و صدور كارت همراه امكان پذير  مي باشد.(کارت همراه هر 24 ساعت يكبار مي بايست تمديد شود)
  • ميزان مبالغي كه پس از پذيرش از بيمار اخذ مي گردد فقط پيش پرداخت است و ميزان كامل هزينه ها كه شامل حق الزحمه پزشكان و هزينه بيمارستان توسط واحد ترخيص اعلام مي گردد.

 

قابل توجه مراجعين محترم بيمارستان

ليست اعمال جراحي رایج كه صدور معرفينامه بيمه تكميلي آنها منوط به ارائه مدارك پزشكي مرتبط به پزشك معتمد بيمه به صورت حضوری و دريافت تائيديه از پزشك بيمه دارد به شرح ذيل اعلام مي گردد :

 

عمل جراحي آندوسكوپي سينوس

عمل جراحی انحراف بینی (سپتوپلاستی)

كورتاژ تخليه اي و رینوپلاستی

عمل جراحی آبدومینوپلاستی + لیپو ساکشن

عمل جراحی ماموپلاستی

عمل جراحي فتق شكمي و فتق نافی

عمل جراحی اسلیو معده / بای پس معده

عمل جراحی بلفارو پلاستی

عمل جراحی فک

عمل جراحی پلاستیک و ترمیم

 

 

ترخیص بیماران بستری

امضاء و مهر پرونده توسط پزشک معالج

تکمیل پرونده در بخش مربوطه

ارسال پرونده جهت تکمیل به واحدهای مربوطه مثل اتاق عمل، پاراكلينيك، داروخانه و … توسط منشی بخش ها

انتقال پرونده به واحد ترخیص توسط منشی

تحویل صورتحساب به صندوق جهت تسویه حساب

تحویل برگ ترخیص به بخش و درب نگهبانی جهت ترخیص بیمار