تمامی اتاق ها دارای خط تلفن مستقیم، تلویزیون، یخچال، کمد، دستشویی و حمام مستقل، تخت کنترل دار (دیجیتالی)، زنگ احضار پرستار و کاناپه تختخواب شو جهت همراه بیمار می باشد. همچنین برای همراهان و بیماران منوی غذایی انتخابی وجود دارد. اینترنت بی سیم بصورت رایگان در دسترس است. لباس و دمپایی در بدو ورود به بخش از طریق بخش در اختیار بیمار قرار می گیرد.

باجه های بانک ملت و بانک رفاه در داخل بیمارستان وجود دارد. دستگاه ATM بانک ملت و رفاه و دستگاه کارتخوان در صندوق بصورت شبانه روزی وجود دارد.

در راستای هدف ارتقاء کیفیت خدمات و ارزش آفرینی برای مشتریان و همچنین ایجاد فضایی برای آسایش همراهان، کافی شاپ در داخل بیمارستان، در طبقه همکف از ساعت 8 صبح الی 8 شب، جهت سرو باز می باشد.

بیمارستان دی دارای متخصص تغذیه می باشد. برنامه غذایی بیماران بستری با توجه به نوع بیماری و رژيم غذايی، تحت نظر متخصص تغذیه برنامه ریزی می گردد. غذای همراه دارای منو غذایی متنوعی می باشد. ساعات سرو چای 9:30-9 ، 13:30-13 ، 20- 19:30 می باشد و آب جوش در تمامی ساعات شبانه روز موجود است.
ميان وعده (فرنی ، شير، آبميوه ، بيسكويت) با توجه به درخواست بخش صورت می گيرد.
منوی غذای بيماران متغير بوده و بر اساس رژيم غذايی درخواستی از بخش مقدار و نوع آن تعيين می گردد.
منوی غذای همراهان هر روز شامل : غذای روز - چلومرغ ،‌ جوجه كباب و ماهی می باشد.

جایگاه شارژ موبایل به منظور ارتقاء کیفیت خدمات ، در طبقه همکف در مجاورت داروخانه وجود دارد.

تلفن عمومی رایگان در طبقه همکف بیمارستان، درب ورودی خیابان توانیر موجود می باشد.

تاکسی سرویس به صورت شبانه روزی وجود دارد. برای هماهنگی با مرکز تلفن (شماره گیری عدد 9 از داخل بیمارستان ) تماس حاصل فرمایید.

نماز خانه در طبقه B2 بیمارستان قرار گرفته است.

بیمارستان دی مجهز به مدرن ترین و بروز ترین آمبولانس (تیپ B) می باشد.