امكانات بيمارستان

 

تمامی اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ،یخچال ، کمد ، دستشویی و حمام مستقل، تخت کنترل دار (دیجیتالی) ، زنگ احضار پرستار و کاناپه تختخواب شو جهت همراه بیمار می باشد. همچنین برای همراهان و بیماران منوی غذایی انتخابی وجود دارد. اینترنت بی سیم بصورت رایگان در دسترس است. لباس و دمپایی در بدو ورود به بخش از طریق بخش در اختیار بیمار قرار میگیرد. 
باجه های بانک ملت و بانک رفاه در داخل بیمارستان وجود دارد. دستگاه ATM بانک ملت و رفاه و دستگاه کارتخوان در صندوق بصورت شبانه روزی وجود دارد. 
در راستای هدف ارتقاء کیفیت خدمات و ارزش آفرینی برای مشتریان و همچنین ایجاد فضایی برای آسایش همراهان ، کافی شاپ در داخل بیمارستان ، در طبقه همکف از ساعت 8 صبح الی 8 شب ، جهت سرو باز میباشد. 

بیمارستان دی دارای متخصص تغذیه میباشد. برنامه غذایی بیماران بستری باتوجه به نوع بیماری و محدودیت های مصرف مواد خوراکی تحت نظر متخصص تغذیه برنامه ریزی میگردد.  غذای همراه دارای سه منو غذایی متنوع است.  ساعات سرو چاي 9:30-9 ، 13:30-13 ، 20- 19:30 ميباشد و آب جوش در تمامی ساعات شبانه روز موجود میباشد. 

ميان وعده (فرني ، شير، آبميوه ، كمپوت، بيسكويت)باتوجه به درخواست بخش صورت ميگيرد. 

منوي غذاي بيماران متغير بوده و بر اساس رژيم غذايي درخواستي از بخش مقدار و نوع آن تعيين ميگردد. 

منوي غذاي همراهان هر روز شامل : غذاي روز - چلومرغ و غذاي ويژه مي باشد. (غذاي ويژه شامل كباب برگ، جوجه كباب، ماهي ، ماهيچه) در صورت درخواست همراه، بايد به پذيرش مراجعه ، كارت ويژه تهيه كرده تا براي 24 ساعت از غذاي ويژه استفاده نمايد. 

جایگاه شارژ موبایل به منظور ارتقاء کیفیت خدمات ، در طبقه همکف در مجاورت داروخانه وجود دارد. 
تلفن عمومی رایگاه در طبقه همکف بیمارستان ، درب ورودی خیابان توانیر موجود میباشد. 
تاکسی سرویس به صورت شبانه روزی وجود دارد. برای هماهنگی با مرکز تلفن (شماره گیری عدد 9 از داخل بیمارستان ) تماس حاصل فرمایید. 
نماز خانه در طبقه B2 بیمارستان قرار گرفته است.